Проект «Відкрийте для себе Ужгород. Перший крок до пізнання Закарпаття»


Грантова угода HUSKROUA/1101/173

Програми ЄІСП ТКСУгорщина-Словаччина- Румунія-Україна 2007-2013

Загальною метою проекту є покращення рівня розвитку туризму в місті Ужгород шляхом

удосконалення туристично-інформаційної системи.

Спеціальними цілями проекту є:

1. Покращення рівня доступності інформації про місця інтересу в Ужгороді для туристів,включаючи такі пункти, як: створення бази даних туристичної інформації, покращення контактів туристів із суб'єктами туристичної діяльності, розробка інформаційних матеріалів.

2. Посилення позицій м.Ужгород як туристичної дестинації (маркетинг через Інтернет, доступна та зрозуміла інформація, “розумний” туристичний веб-сайт Ужгорода з можливістю зробити віртуальний тур).

Цільовими групами проекту є туристи (внутрішні та іноземні, особливо, з прикордонних територій); місцеві туристичні організації; місцеві зацікавлені сторони та ключові суб'єкти-учасники розвитку туризму в регіоні.

Кінцевими одержувачами є населення м. Ужгород та м. Бардейов, а також відвідувачі м. Ужгород.

Проект здійснюється на території: м. Ужгород Закарпатської області, Україна та в м. Бардейов, Пряшівського самосправного краю, Словаччина.

Аплікант проекту: Асоціація студентів-економістів Закарпаття.

Партнер: ISD Slovensko (ІСД Словенско), Словаччина.

В рамках проекту заплановано реалізувати наступні заходи:

1. Дослідження та транскордонні заходи (проведення попереднього дослідження, інформаційного семінару в Словаччині, зустрічі робочої групи в Словаччині);

2. Розробка туристичного контенту проекту (віртуальна платформа, аудіогід, віртуальний тур, інтерактивні карти міста, відкрита презентація);

3. Публікації та візуалізація (інформаційні матеріали проекту: туристичний путівник, листівки, публікації);

4. Управління проектом.

Очікувані результати:

1. покращення якості та доступу до інформації про місця інтересу та можливості для туристів у місті;

2. використання нових інформаційних технологій у створенні та просуванні туристичного продукту;

3. створення механізмів обміну досвідом в сфері туристичних інновацій;

4. зростання кількості внутрішніх та іноземних туристів.

Загальна тривалість проекту: 24 місяців.