Проект «ANTIC»


Грантова угода č. 1334/2015 від 11.01.2016

Загальною метою проекту:
є зменшення існуючих бар`єрів в сфері транскордонного спіробітництва.

Проект спрямовано на створення надійної інформаційної двері, воріт чи «порталу» (базується на трьох стовпах), що забезпечить системний та сталий рух інформації про економічне, соціальне та культурне життя країни - транскордонного партнера. Проектний інформаційний «портал» може функціонувати як інтерактивний діалоговий (багато мовний) веб-сайт, що забезпечить транслювання інформаційних бюлетнів, статтей, електронних новин та відео кліпів про транскордонні проекти (завершені, діючи та ті, що плануються).

Крім цього, в рамках проекту будуть розроблені радіо та телевізійні короткометражні стрічки що транслюватимуться медіа станціями, з можливістю їх завантажування через портал про поточне життя країни - сусіда. Проект, також, може висвітлювати культурну інформацію, яка базується на оповіданнях (фотографіях, літературі та мистецтві). Оскільки, найбільш ефективний інструмент маркетингу туристичних продаж - це розповсюдження від людини до людини, проект також має потенціал туристичного розвитку. Проект побудовано на попередніх прикладах транскордонного розвитку та може встановити тривале партнерство та інформаційну мережу серед різних зацікавлених сторін, які раніше не брали участі в транскордонному розвитку. Проект буде зфокусовано однаково на висвітлення внутрішніх та транскордонних питань, а також тестуватиме пропозиції найкращих рішень до завершення терміну його дії, що значно покращить рівень сталості проекту.

Пропоновані заходи:


Проект базується на трьох «інформаційних потоках» (стовпах):

1) Інформація націлена на розвиток можливостей та транскордонних проектів

2) Інформація про культурні заходи, життя, атракцій та пропозиції висвітленні ЗМІ

3) Інформація про туристичну пропозицію, що базується на оповіданнях та спільній історичній спадщині з використанням QR кодів.

Варто розглянути так звані «стовпи» проекту, які допомагають у його створенні та мають вагомий вплив на його продукти та кінцевий результат.

Стовп Проекту: аналізуватиме, представлятиме та розповсюджуватиме минулі та теперішні транскордонні проекти відкриваючи доступність ЗМІ до їх простору та досягнень. Це також забезпечить додаткову (необхідну) видимість для виходу проекту та його продуктів, а також зосереджує увагу на потенційних клієнтах та збільшує їхню стабільність. Окрім того Стовп проекту запровадить інструменти для майбутніх проектів: «інструмент пошуку партнерів» та опцію «продукт, обслуговування або можливість пропонуючи систему/знаряддя».

Всі партнери (включаючи норвезьких) матимуть доступ та можливість використовувати та експлуатувати ці інструменти.

Стовп ЗМІ. Цей Стовп запровадить два інструменти: електронну газету (на 3 мовах), яка інформуватиме зареєстрованих користувачів (підписчиків) про культурне життя, привабливі місця, туристичні маршрути, події та життя 3 країн. Другий інструмент надасть доступ до записаних та транслюючих аудо- та відео файлів (телебачення та радіо), які виготовлятимуться протягом життя проекту. Воно буде з`єднане зі Стовпом Проекту, щоб запропонувати доступ до аудіовізуальної продукції, обробленої минулими та поточними транскордонними проектами. Терміни он-лайн ТБ та радіо будуть виділені та включені в сторінки електронного бюлетеню. Сценарій, тема та зміст будуть створені для кожного виду ЗМІ (радіо, телевізійних кліпів та фільмів). Будуть підготовлені та трансльовані два транскордонні короткометражні фільми (базовані на спільній спадщині та легендах).

Стовп сільського/міського туризму. Стовп сільського туризму буде базуватися на найкращій існуючій практиці 3 країн-партнерів у пакетах дитячого королівства та сімейного туризму. Система інформаційного забезпечення буде здійснюватися в 3-х окремих сільських / міських районах туризму, які висвітлять факти з історії, пов`язаних з даною областю чи місцем. Звукові файли (доступні через QR-коди) будуть розташовані на порталі проекту (на декількох мовах у форматі mp3). Потім буде розроблена система обміну і спільного маркетингу продукту. Ознайомчі поїздки, відвідування заходів буде організовано для операторів сімейного туризму. Буде підготовлена і опублікована книга «Карпатські і північні історії», заснована на загальних історичних подіях і легендах, культурній спадщини та майстерності.

Робота над проектом буде проходити в декілька фаз.

A) Аналітична фаза (оцінка потреб різних зацікавлений сторін, оцінка транскордонних проектів, можливостей ЗМІ, доступність інструментів (портали, радіо та ТБ)

Б) Фаза розвитку (представлення інформації, створення веб-сторінки та розвиток маркетингового засобу «Карпатські та північні історії»).

В) Фаза виконання (тестування порталу, оцінка передачі даних, організація навчальних поїздок до Словакії та Норвегії (м. Гемер та м. Крістіансенд), оцінка результатів проекту).

Заявник проекту: АЛМА – центр відновлення і охорони народної архітектури та традицій Гемера (Словаччина).

Проект фінансується з фондів програми ЕЕА Гранти / Норвезький Фінансовий Механізм та державного бюджету Словаччини.


www.eeagrants.org